Kurs z zakresu praktycznych zastosowań marketingu.

Szanowni Państwo,

Uprzejmie zapraszamy do udziału w bezpłatnych kursach zdalnych podnoszących kompetencje w zakresie marketingu miejsc.

 

Kurs z zakresu praktycznych zastosowań marketingu, dedykowany jest osobom pełnoletnim, realizującym projekty na rzecz tworzenia i promocji oferty związanej ze społecznością lokalną (np. produkty turystyczne, wydarzenia kulturalne, sportowe, festyny i in.).

 

Szkolenie może się przyczynić m.in. do wzrostu kompetencji samorządów oraz formalnych i nieformalnych organizacji (działających na rzecz ekonomicznego i społecznego rozwoju społeczności lokalnych) w obszarze wykorzystywania metod i narzędzi marketingowych do realizacji założonych celów rozwoju społeczności lokalnych.

 

Uczestnik może wziąć udział w dowolnej liczbie modułów - jeden moduł to łącznie 15 godzin pracy: praca asynchroniczna oraz 3 spotkania on-line z CEO Best Place Institute, Panem Adamem Mikołajczykiem:

Od 2010 r. inicjator powołania i prezes zarządu Fundacji Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc (www.bestplaceinstitute.org), która jest szeroko rozpoznawalną i cenioną organizacją ekspercką świadczącą dla sfery publicznej usługi doradcze na najwyższym poziomie. Również od 2010 roku doradca Prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska" w zakresie tworzenia i realizacji strategii kreowania atrakcyjnego wizerunku gospodarczego Polski. Od 2019 roku współpracownik Związku Miast Polskich w projektach doradczych dla małych i średnich miast w Polsce. 

Trener i konsultant w kilkudziesięciu projektach szkoleniowo-doradczych w obszarze marketingu, komunikacji, budowania marki oraz wspierania rozwoju organizacji, instytucji i jednostek samorządu terytorialnego. Szkolił m.in. dla Oxford Union Center na Oxfordzie oraz dla City Nation Place Conference w Londynie. Współtwórca strategii marek terytorialnych, strategii marketingowych i strategii promocji dla JST w Polsce i za granicą, m.in. dla Warszawy, Krakowa, Gdańska, Województwa Małopolskiego, Łódzkiego. 

 

Oferta tematyczna: 

Moduł 1: Od produktu do marki – mechanizmy marketingu miejsc

  Zajęcia  

  Dzień  

  Godzina  

1

09.01 (Pn)

17:00-19:30

2

16.01 (Pn)

17:00-19:30

3

23.01 (Pn)

17:00-19:30

 

Moduł 2: Nowoczesne metody komunikacji w marketingu miejsc 

  Zajęcia  

  Dzień  

  Godzina  

1

10.01 (Wt)

17:00-19:30

2

17.01 (Wt)

17:00-19:30

3

24.01 (Wt)

17:00-19:30

 

Kurs jest całkowicie DARMOWY! Od uczestników wymagany będzie jedynie dostęp do komputera i Internetu. Szkolenie zwieńczone będzie uzyskaniem imiennego certyfikatu.

Formularz rekrutacyjny i informacje o modułach: Formularz 8 :: Wydział Nauk Ekonomicznych (uw.edu.pl)

Obecnie prowadzimy nabór tylko na moduł 1 i moduł 2 - prosimy nie wypełniać formularzy na moduł 3 i 4.


Z poważaniem
Joanna Pacholska

Wstecz